Jeśli zgubiłeś/aś coś wartościowego na terenie Powiatu Otwockiego i nie wiesz gdzie szukać sprawdź w Biurze Rzeczy Znalezionych, które mieści się w budynku Starostwa Powiatowego w Otwocku.
Osoba poszukująca rzeczy zgubionej i zgłaszająca się do Biura Rzeczy Znalezionych musi określić:
- jaka rzecz (przedmiot) zastała zgubiona, opisać rzecz, charakterystyczny wygląd bądź znaki szczególne,
- przedstawić dowody stwierdzające posiadanie zagubionej rzeczy (np. dowód zakupu przedmiotu, numery seryjne, własne oznaczenia bądź opis widocznych środków zużycia).
Biuro Rzeczy Znalezionych prowadzi Wydział Organizacyjno-Administracyjny Starostwa Powiatowego w Otwocku. Biuro przyjmuje rzeczy znalezione w pokoju 201:
- w poniedziałki w godzinach 8:00-17:00,
- od wtorku do czwartku w godzinach 8:00-16:00,
- w piątki w godzinach 8:00 do 15.00.